Lindberg Råkkar: Härlig match, 4-0 på 10 min och Schtan fullkomligt slaktade. Tänk om man fick njuta av det i a-lags sammanhang oxå.
Inlägg: 1072093
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Riktigt kul att J20 går bra. Vi får hoppas att a-laget börjar vinna snart.
Match ikväll mot Frölunda och Bartecko gör säsongsdebut.Hoppas att man får vara glad ikväll, men det kanske är att hoppas på för mycket. Den som lever får se.
Match ikväll mot Frölunda och Bartecko gör säsongsdebut.Hoppas att man får vara glad ikväll, men det kanske är att hoppas på för mycket. Den som lever får se.
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Dem imponerar sannerligen och är fortfarande obesegrade. Bulan har verkligen fått ordning på det väldigt talangfulla laget. Mer än vad man kan säga om Piff å Puff