Inlägg: 1072553
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Metal Guru: Hehe, oj så skönt.Synd att man inte fick se matchen.Jobbade tyvärr. Men imorgon klockan 11,45 blir det att se reprisen på C+. Och njuta!
Portello:
Man kanske inte är raketforskare i Luleå-ledningen, men nog hade man allt hällt raketbränsle i sportdrycken inför sista.
Ring dopingkommisionen!