Från djupet av ens själ, fy faan vad sköönt med 3 pinnar i självaste pölsagrytan!
Inlägg: 1079372
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Jävla skit! Luleå såg ut att ha käkat taggtråd. Segern fullständigt rättvis. Rent av imponerande faktiskt. Fy fan!