LL: Det får vi verkligen hoppas. Ikväll blir det svårt, men vi är ju i bra form så det är ju långt ifrån omöjligt!
Inlägg: 1089005
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Renberg verkar då i alla fall inte vara välkommen till LHC. Se länk.