Jesper Jonsson: Ja just det ja. Det är därför Luleå inte leder serien. Hur kunde jag tro nåt annat.
Inlägg: 1092491
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
distanserad: Det handlar ju om att vinna SM inte leda serien.
Dessutom är väl knappast luleå ett lag för serieseger. De är nog glada så länge de är på den här sidan av strecken.
Dessutom är väl knappast luleå ett lag för serieseger. De är nog glada så länge de är på den här sidan av strecken.