Linkan: Ojdå. blev du sårad stackare.
Inlägg: 1094354
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
distanserad: Jag tycker det är ett ganska märkligt fenomen att det alltid blir full aktivitet i det här forumet.
Har inte de 11 andra ES klubbarna egna forum? Eller är de ingen där? Eller är det bara för lulebor är så lättretade som folk härjar här?
Har inte de 11 andra ES klubbarna egna forum? Eller är de ingen där? Eller är det bara för lulebor är så lättretade som folk härjar här?