Inlägg: 1094668
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Salcin: Visst får ni det. Som tur är bor vi i en demokrati med yttrandefrihet. Även om Luleå hockey som förening ibland inte framstår som en sådan.
V får alltså inte glädja oss åt att laget för tillfället spelar bra?