Inlägg: 1094789
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Har aldrig gillat Luleå hockey särskilt mycket men jag måste bara hoppa in i erat forum och gratulera till segern. Det är svårt att inte imponeras av er uppryckning här på sistone. Fan så tjuriga och svårslagna ni blivit. All heder å Luleå hockey som nu parkerar på 3e platsen i tabellen. I dagens match hade ni väl lite flyt med domaren där men vafan, sånt jämnar ut sig i längden.
Luleå går till slutspel helt klart, det är jag övertygad om. :)
Luleå går till slutspel helt klart, det är jag övertygad om. :)
Jag vet inte om domarna har direktiv om det, men de blåser ofta väldigt tidigt när det blir sådana där situationer. Man kan helt klart diskutera om det kanske egentligen borde ha varit mål.