Inlägg: 1094828
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Det var inte nån vidare match och vi skapade väl faktiskt inte mer lägen än de två vi gjorde mål på. Trots det hade vi i princip full koll på det mesta i 40 min men sen föll vi ihop totalt. En kombination av tur och dåliga beslut från Frölunda i bra lägen gjorde att vi med en fenomenal kämpainsats grejade 3 pinnar.
På torsdag börjar dock helvetesmånaden med 8 av 12 matcher på bortais, men klarar vi oss helskinnade igenom dessa så ser resten av programmet relativt lätt ut.
Okej nu har vi bara haft norbaggen här i 1 vecka men jag tycker man kan se extrema likheter med Jesse. Lång och gänglig, saknar intensitet i närkampsspel och skridskoåkning.
På torsdag börjar dock helvetesmånaden med 8 av 12 matcher på bortais, men klarar vi oss helskinnade igenom dessa så ser resten av programmet relativt lätt ut.
Okej nu har vi bara haft norbaggen här i 1 vecka men jag tycker man kan se extrema likheter med Jesse. Lång och gänglig, saknar intensitet i närkampsspel och skridskoåkning.
Får väl gratulera till tre friska poäng. Hoppas min kompis gör det också :oP