Jesper Jonsson: "nu får o fira!!!" Vad menas? haha
Inlägg: 1094840
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Om du menar "för att fira" så njae, känns inte riktigt som att jag vill fira att ni vinner. När Lule tagit 0 poäng på 11 matcher så lovar jag att Bränna bocken och fira ordentligt ;)