Salcin: Ingen vidare rolig match för Modig. Man kan ju inte påstå att han varit direkt bra, men han har ju haft någon som helst hjälp av backarna.Berglund gick bort sig rejält vid tjeckernas 5-0 mål.Omark och Harju har gjort några bra byten.
Inlägg: 1101600
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Å andra sidan var det en ganska otacksam uppgift för Berglund att komma in kall mot ett glödhet Tjeckien
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: B-Å måste ju inse att Omark ska ha istid i PP, varje gång dom var inne var det ju tryck i anfallszon. Tråkigt för Modig men han kommer igen.
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Sverige vek ner sig rejält på slutet av perioden, helt klart.