Inlägg: 1104943
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
björn power: Måste tillägga att i 1:a perrens 10-15 första minuter hade vi faktiskt bud på 2-0, hade det lyckats hade nog matchbilden sett annorlunda ut i fortsättningen... tror jag.
Stämmer ang deras mål, sitter ganska rakt bakom skottet och det hade säkert gått 1m utanför om det inte styrningen skett, Gusten utan som helst chans där.
Vi var inte dåliga men FBK var numret kvickare tycker jag, sätter vi upp farten är vi även vi där vilket vi bevisat tidigare i höst så det är ingen omöjlighet alls.