Inlägg: 1107640
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
alfnisse: Nej de vinner för de gjorde mål på sina PP och vi inte.
Att de kör på målvakten spelar ingen roll. Hade vi bankat skiten ur killen hade de inte gjort det igen. Men det gjorde vi inte. Istället åkte vi runt och leta tacklingar helt i onödan.
Att de kör på målvakten spelar ingen roll. Hade vi bankat skiten ur killen hade de inte gjort det igen. Men det gjorde vi inte. Istället åkte vi runt och leta tacklingar helt i onödan.
Men dom ska vara riktigt nöjda med silver medalj!