Inlägg: 1112437
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Salcin: Sett över tre perioder var det helt rättvist med bortaseger. Den första perioden var nog bland det sämsta jag sett Luleå prestera på hemmaplan.Var ett under att det bara var 0-1 på mediakuben.
Bara att gratulera Timrå till tre poäng och hoppas att Omark snabbt glömmer det avgörande misstaget. Bara ta nya tag på lördag mot Linköping.
Bara att gratulera Timrå till tre poäng och hoppas att Omark snabbt glömmer det avgörande misstaget. Bara ta nya tag på lördag mot Linköping.
Sv: Kvällens match
Salcin: Visst är det så, men jag tror nog att ni klarar er till slutspel. Vi ligger lite mer pyrt till...
Långt ifrånklart för Luleå's del kommer det 2 förluster till så man är inblandad i steckstriden även iår.