Utvisningen av Sandström var onödig.
Inlägg: 1116569
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bolivar: försvaret har inte varit riktigt klockrent alla gånger, men å andra sidan är det svårt att hålla sig på topp när det kommer ett anfall var femte minut. SSK är riktigt dåliga så här långt i matchen, det är bara Videll/Umicevic som förmår att oroa överhuvudtaget.
En period kvar, men 4-0 ska vi inte tappa.
En period kvar, men 4-0 ska vi inte tappa.