Svanru: Tack. Ja, det var väl åttonde förlusten i rad. Många uddamålsförluster men det vill sig inte riktigt.
Inlägg: 1120475
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Viktig match ikväll. Vinst och det känns rätt ok med uppehåll. Förlust och strecken närmar sig alldeles för fort.
Uppehållet är ju säkert bra eftersom Pierre bör komma tillbaka sen och Chabada får ta det lite lugnt.
Uppehållet är ju säkert bra eftersom Pierre bör komma tillbaka sen och Chabada får ta det lite lugnt.