Inlägg: 1122580
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Synd att Omark inte kunde göra mål på sin födelsedag. hade varit coolt om hans fint fungerade igen. Var inte alls långt borta men jag tyckte han var för otålig, kunde ha väntat lite längre så att målvakten började förflytta sig.
Nu hoppas vi på att Övertorneå killarna fortsätter att producera och inte drar på sig några onödiga skador.