Bolivar: Grattis till segern. Ta nu Gnäll Modo så att dom får känna på hur det är att spela Kvalserien.
Inlägg: 1130856
Svarskommentarer
Sv: Hur går det för Luleå Hockey den här säsongen?
ante08: Tack. Jag hoppas vi kan ta MoDo ikväll men dom borde vara motiverade så det kan bli en intressant match.