alfnisse:Kul att det blev Frölunda istället för HV. Bägge lagen är riktigt bra, men det känns som att Hv passar oss sämre än Frölunda. Som vanligt är det väldigt viktigt att vinna match ett. Detta ska bli riktigt kul att följa!
Inlägg: 1135313
Svarskommentarer
Sv: Spel & Dobbel
Portello: Lär bli en knallhård serie, klart roligare möte än mot HV.
Sist vi mötte Frölunda i ett slutspel var det -96?
Sist vi mötte Frölunda i ett slutspel var det -96?