Inlägg: 1140567
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: + kapten Burra givetvis.
Jag åker hellre ut med 5-0 med ett lag till hälften av juniorer som vill något än utländska divor som vägrar kämpa eller slåss för vårat klubbmärke.
Jag åker hellre ut med 5-0 med ett lag till hälften av juniorer som vill något än utländska divor som vägrar kämpa eller slåss för vårat klubbmärke.
Kalt, Chabada, Obsut och Bartecko ska inte ens vara ombytta imorrn.