Inlägg: 1143187
Svarskommentarer
Sv: J20
Bolivar: ja blir väldigt intressant se vad det blir för elitserie öht.
Bra spelare försvinner till NHL
Mindre bra spelare försvinner till Ryssland????
Ytterligare spelare försvinner till Europa
Och hit värvar vi det bästa från allsvenskan och det som blir över från andra ställen.
Och luleå är väl knappast förstavalet för spelare.
Bra spelare försvinner till NHL
Mindre bra spelare försvinner till Ryssland????
Ytterligare spelare försvinner till Europa
Och hit värvar vi det bästa från allsvenskan och det som blir över från andra ställen.
Och luleå är väl knappast förstavalet för spelare.
Nästa år, utan Harju och Omark, lär väl handla om strecken igen men vi får ju se vad Osten kan få ihop för trupp.