Portello: Blir intressant läsa kuriren imorgon, hoppas det inte bara är tomt prat.
Inlägg: 1143246
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Salcin: Enligt Kuriren så blir Kyrö kvar, Miettinen lämnar och förhandling pågår med Arlbrandt. För Harju och Omark finns det tydligen riktigt stora pengar ifall de kan tänka sig KHL istället för NHL.