Inlägg: 1147017
Svarskommentarer
Sv: J20
Jesper Jonsson: Vore bättre dom sände matchen på webben, något ska man väl kunna kräva när det är 2009. Alternativt att man bygger upp en fet rink i norra hamn och lirar utomhus inför 10000.
En sardinburk med kass platser och dålig sikt känns mer som 1969 på den tiden man var glad att det var tak över planen.
En sardinburk med kass platser och dålig sikt känns mer som 1969 på den tiden man var glad att det var tak över planen.
Sv: J20
Jesper Jonsson: Jag håller med din önska om A-hallen men, forget it!
www.luleahockey.se/Albums/Blandat/090325%20Ombyggnation%20COOP%20Arena/090325_bygge_005_vy%20over%20isen.jpg
Ajj fan, HV kvitterar i pp, 2-2 efter 27,46...
www.luleahockey.se/Albums/Blandat/090325%20Ombyggnation%20COOP%20Arena/090325_bygge_005_vy%20over%20isen.jpg
Ajj fan, HV kvitterar i pp, 2-2 efter 27,46...
Har varit på en packad J-Final i b-hallen redan. Den är fan inte avsedd för de publikmassorna.
Tänk om de fått spela i A-hallen istället.