Jesper Jonsson: Stämmer, vi är ganska duktiga på "att komma igen" för att falla på nytt. Men kärleken till Luleå HF och ishockeyn driver likförbannat tillbaks en varje höst och nytt hopp om framgång för vårt kära lag.
Inlägg: 1147313
Svarskommentarer
Sv: J20
björn power: Vi måste utbilda mer spelskickliga spelare bland juniorerna, man kommer inte längre än till en viss gräns med bara kämpande.
Just nu räckte det till att bli bland de 4 bästa i Sverige.
Men HV hade ett mycket bättre grundspel rent generellt och det verkar vara en klubbfilosofi. Sen hade man som lök på laxen också Sveriges bästa J20-spelare, André Petersson är egentligen för bra för att lira bland dessa spelare.
Nu vill vi höra om lite nyförvärv till A-laget.
Just nu räckte det till att bli bland de 4 bästa i Sverige.
Men HV hade ett mycket bättre grundspel rent generellt och det verkar vara en klubbfilosofi. Sen hade man som lök på laxen också Sveriges bästa J20-spelare, André Petersson är egentligen för bra för att lira bland dessa spelare.
Nu vill vi höra om lite nyförvärv till A-laget.