Jesper Jonsson: Vilket sjukt mål av Omark.Killen lobbar in den.Hur vanligt är det?
Inlägg: 1148755
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: hur f-n kan man ens komma på idén att lobba in en straff? Bara att konstatera att en sådan artist kommer det att dröja många år innan vi ser i LHF igen.