Jesper Jonsson: Den bloggen som de hänvisar till brukar ha koll.
Inlägg: 1149452
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
65selander: tjaa abbotts har väl funkat i år och jag har ju alltid velat ha transatlanter så varför inte.
Men de är ju som redan välscoutade.
Had eju varit kul med ngn som inte lirat i ES redan.
Men de är ju som redan välscoutade.
Had eju varit kul med ngn som inte lirat i ES redan.
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Nu är det officiellt att Burra har skrivit ett nytt kontrakt. Även Lavander har gjort det.
www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4749514
www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=4749514