Nu har iallafall LuleåHF bekräftat att det är tvillingarna Abbott skrivit 2års kontrakt med.
Inlägg: 1151908
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
alfnisse: Häääärrrligt att det äntligen är officiellt, nu bör det gå lättare att fylla på med spetskompetens till resten av "hålen".
Bra jobb av osten mfl, bara fortsätta jobba på... ;-D
Bra jobb av osten mfl, bara fortsätta jobba på... ;-D
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
alfnisse: Ska bli riktigt kul att se dom i Luleå. Dom kan nog göra bra med nytta för oss.
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
alfnisse: Och ledin har spelat deyga 7 min med colorado
Så nu väntar vi bar apå att isen skall gå ...
Så nu väntar vi bar apå att isen skall gå ...