Inlägg: 1152719
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello:
Abbott-Abbott-X(Ledin)
Chabada-Olausson-Raffl
Burra-Robin-Lavander
(Almtorp)X-Emil-Tornberg
(Lidhammar)X-(Berglund)X
Sandström-Jonsson
Berglund-X(Obsut)
Johnsson-Ejdepalm
Olsson-Styrman
Modig
Nilsson
Så länge inte Modig rasar ihop igen så borde vi i alla fall undvika dom två sista platserna i serien. Beror ju även lite på vilka X som fyller våra luckor.
Frågan är väl om denna lineup kommer göra mer motstånd än årets i ett slutspel. Snart har det gått ett decennium sedan vi spelade semifinal.
Abbott-Abbott-X(Ledin)
Chabada-Olausson-Raffl
Burra-Robin-Lavander
(Almtorp)X-Emil-Tornberg
(Lidhammar)X-(Berglund)X
Sandström-Jonsson
Berglund-X(Obsut)
Johnsson-Ejdepalm
Olsson-Styrman
Modig
Nilsson
Så länge inte Modig rasar ihop igen så borde vi i alla fall undvika dom två sista platserna i serien. Beror ju även lite på vilka X som fyller våra luckor.
Frågan är väl om denna lineup kommer göra mer motstånd än årets i ett slutspel. Snart har det gått ett decennium sedan vi spelade semifinal.
www.nsd.se/blogg/bloggare.aspx?blogg=3960609