Sv: ÖA tippar Luleå
Paddan: Joo Weinhandl är bra jag skulle kunna göra en lång lista på vad jag tycker om publiken i Kempehallen men jag avstår:) men du verkar vara en av dom trevligare modoiterna så ta inte illa upp.