Salcin: Och nu är visst även Arlbrandt klar. Så då har vi två radarpar. Abbott/Abbott samt Arlbrandt/Olausson. Ska bli intressant att se hur de sistnämnda klarar sig i ES. Att de håller i AS vet vi ju, men kan de ta det nästa steget? Det är bara att hoppas!
Inlägg: 1156380
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: Blir intressant se vilka dom 2 sista spelarna i truppen blir.
Ledin/Hedström/Bartecko
Obsut eller hans ersättare
Kan inte tänka mig att Almtorp eller Lindgren blir kvar dom lär få söka sig nya klubbar,gäller också Phillip.
Ledin/Hedström/Bartecko
Obsut eller hans ersättare
Kan inte tänka mig att Almtorp eller Lindgren blir kvar dom lär få söka sig nya klubbar,gäller också Phillip.