ante08: Tack. AB har också en artikel där agenten bekräftar att man är muntligt överens.
Inlägg: 1157947
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Bolivar: Då talar det mesta för att Jonte spelar med oss nästa säsong. Är bara hoppas att han hittar tillbaka i gammal god form. Och det får han gärna göra i tröja #17.