Inlägg: 1159394
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
LL: å andra sidan är det bra utfyllnad.
Om Hento kan tänka sig vara 2a så är han välkommen för vi åker alltid på skador o grejer och Nilsson är tämligen oprövad.
(Scores! USA)
Och vi minns hur det var med Gusten. Skulle vara backup men fick ta över för modig höll inte. Sen kom iofs Modig igen och kom tillbaka sen.
Om Hento kan tänka sig vara 2a så är han välkommen för vi åker alltid på skador o grejer och Nilsson är tämligen oprövad.
(Scores! USA)
Och vi minns hur det var med Gusten. Skulle vara backup men fick ta över för modig höll inte. Sen kom iofs Modig igen och kom tillbaka sen.
Jag är alltså inte tveksam till Hento sett till kvaliteter som målvakt, men finns det plats för honom? Är han beredd att kanske få spela andrafiolen?