Jesper Jonsson: ja, är han beredd på att han kan bli tvåa så är han välkommen.
Inlägg: 1159407
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
LL: Varför är man inte förvånad.... Velpotta!
Länkar:
http://www.eurosport.se/ishockey/elitserien/2008-2009/renberg-andrar-sig_sto1933015/story.shtml
http://www.eurosport.se/ishockey/elitserien/2008-2009/renberg-andrar-sig_sto1933015/story.shtml