ante08: Själv tycker jag att Renberg ska lägga av eller varva ner i ettan med Piteå.
Inlägg: 1159558
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: håller med skulle vara roligt om vår Bonde till Sportchef kunde inse det också.