Fler som tyker att det hade varit kul om det hade funnits en daglig uppdateing av ombyggnaden av arenan. Känns lite trist att ny info uppdateras så sällan.
Inlägg: 1159564
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Salcin: daglig är kanske overkill men en gång i veckan så man ser det händer ngt.
Men var ju iaf lite bilder fårn i måndags när de lyfte taket.
Men man hade ju velat se ngn mätpunkt timme för timme :-)
Men var ju iaf lite bilder fårn i måndags när de lyfte taket.
Men man hade ju velat se ngn mätpunkt timme för timme :-)