Salcin: Tycker det ska bli riktigt intressant att få se Anders Nilsson "in action" .Har sett väldigt lite matcher med honom. Tror jag sett ett fåtal när han spelat med J20 samt bortamatchen mot Modo där han fick hoppa in vid 0-5 underläge.
Inlägg: 1159577
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
Portello: Inhoppet mot Modo är det enda jag sett av honom, stor målvakt minst sagt. Med lika stor potential också.
Dock så undrar jag om tanken är att han ska spela ett år utlånad till ett AS-lag om det blir så att även Hento värvas.
Dock så undrar jag om tanken är att han ska spela ett år utlånad till ett AS-lag om det blir så att även Hento värvas.