Inlägg: 1160271
Svarskommentarer
Sv: Renberg, lagbygge och framtid
LL: Och Lindgren lämnar för björkarnas stad. Helt rätt. Tror att allsvenskt spel är bra för Victor. Vad han behöver är speltid, och det får han förhoppningsvis i Löven.
svt.se/2.19721/1.1557517/fardigspelat_i_lulea_for_barteckofrom=rss