Jesper Jonsson: Tydligen får inte fortsatt förtroende som förbundskapten i Österrike. Så 100 % Luleå blir det för honom framöver. Om han nu inte vill säga tar över något annat landslag.
Inlägg: 1164947
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Vill de inte vara i ishallen?
Jag skulle gärna vara i en kall ishall i denna värme
Jag skulle gärna vara i en kall ishall i denna värme
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Haha, kollade just på bilderna som Robert Hedlund har lagt upp på officiella. Sist bilden på Jnte är så skön. ALF is back :)