Jesper Jonsson: jag kan iofs förstå att man tippar LHF långt ner för det finns absolut frågetecken och visst kan det skita sig rejält, men nog känns det märkligt att de tippar Modo som fyra med motiveringen "det kan ju inte gå sämre än i fjol". Det känns ju verkligen som en seriös analys...
Inlägg: 1167677
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
LL: hehe
Jag kollade inte de andra så noga.
Det som eventuellt talar mot lhf är
omsättningen av spelare.
förlusten av harju omark
målvaksfrågan
nyförvärven?
Det som eventuellt talar för luleå
nyförvärven?
att de andra lagen är nog så kassa de å.
Jag kollade inte de andra så noga.
Det som eventuellt talar mot lhf är
omsättningen av spelare.
förlusten av harju omark
målvaksfrågan
nyförvärven?
Det som eventuellt talar för luleå
nyförvärven?
att de andra lagen är nog så kassa de å.