Inlägg: 1175546
Svarskommentarer
Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Ja vår favoritduo hade ingen lycklig dag på jobbet. Dom lirade 5 mot 3 en bra stund och lyckades knappt passa pucken till varandra.
Fast tycker ändå dom hade mer problem än så, målvakten verkade inte så där jättesäker i målet och backarna såg verkligen tröga ut.
Zhitnik såg ut som en sämre version av Peter Andersson, den Peter som lirade ett par matcher helt otränad i MIF ifjol.
Fast tycker ändå dom hade mer problem än så, målvakten verkade inte så där jättesäker i målet och backarna såg verkligen tröga ut.
Zhitnik såg ut som en sämre version av Peter Andersson, den Peter som lirade ett par matcher helt otränad i MIF ifjol.
När det gäller Harju och Omark så hade dom inte sin bästa kväll. Skapade väldigt lite framåt. Omark hade ett friläge samt ett hyffsat skott på mål men målvakten hade inga problem. Omark hade även en utvisning efter fyra minuter av matchen. Och då passade CSKA på att göra mål.