Inlägg: 1175814
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Portello: Såg 2 luleåspelare på en buss idag.
Och då menar jag inte att jag såg 2 luleåspelare 'på bussen' utan snarare 'PÅ BUSSEN'
De var ngn reklamkampanj bak på bussen där det stod typ "We want you" eller ngt i den stilen.
Hann aldrig uppfatta vilka de var. Kanske var det abbots.
Och då menar jag inte att jag såg 2 luleåspelare 'på bussen' utan snarare 'PÅ BUSSEN'
De var ngn reklamkampanj bak på bussen där det stod typ "We want you" eller ngt i den stilen.
Hann aldrig uppfatta vilka de var. Kanske var det abbots.
Såg fö att Obsut nätade i sin debutmatch för Spartak Moskva. Skoj.