Salcin: Gattis till vinsten. Så skönt att denna säsongen startat betydligt bättre än den förra gjorde. 2 vinster på 3 matcher inte illa pinkat. Hoppas dom kan fortsätta att va starka på hemma is. Å ta poäng på borta is skulle ju inte va dåligt heller, nästa match Rögle borta hoppas dom kan vinna den matchen med.
Inlägg: 1180147
Svarskommentarer
Sv: Spel & Dobbel
Idag testar jag en trippel med tre hemmavinster där alla hemmalagen ger över 2 ggr degen. Detta är vad jag spelade:
Luleå - HV (2,35)
MoDo- DIF (2,05)
TIK - Skellefteå (2,15)
Totaloddset blev 10,36. Spelet är lagt på Svenska Spel.