Lulekickan: Ojdå, varför tror du jag menade dig :) Bara det är en ramsa som det blir bra tryck på! Nää men någon måste ju ändå göra det så varför inte du! Du skulle ju nästan kunna anmälla dig till Melodifestivalen med din Wernblom sång :) Hoppas också att Fagemo får höra lite vackare ord än vad Wernblom fick!