Lövva: Oki, jag ska se vad jag kan åstadkomma i ramsväg när det gäller Fagemo. Har inte riktigt vågat posta ramsorna om Wernblom och fröken Britta här ännu, trots begäran från flera. Modoiterna kanske blir ruggigt ilskna och förpassar mig långt bort från HS om jag gör det : )