Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Lulekickan: Hoppas den blir bra. Kom ihåg, bra tryck å helst nån sån där man kan sjunga så att det låter mäktigast! Typ You never walk alone stuket!

Men du lova ju å maila dom där ramsorna till mig juhh!