Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Lulekickan: En får tacka för de där ramsorna, de var ju faktiskt enormt kul! Äsch, inte kommer jag att bojkotta er GB för de där raderna. För vem ska ni då ha att skälla på när förlusterna börjar att radas upp ;-)