Dysso: Jovisst, det kan man ju inte neka till. Frestelsen till proffsspel, eller framförallt kanske möjligheten att tjäna bra med pengar under några år har väl alltid varit lockande. När sedan nya spännande hockey"marknader" som Ryssland börjar kunna erbjuda saftiga löner så gör det väl heller inte saken bättre.