Portello: Ja men jag vill ju förstås att ni deltar i diskussionen, driver den framåt och kommer med ytterligare idéer. Sedan sammanställer vi det och trycker upp någon slags skrift med våra mirakellösningar. Vi kan kalla den "Den svenska ishockeyns räddning", eller nåt : )