Inlägg: 1200666
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Jag tyckte Robin Andersson var bra, han hade bra fart, smällde på och fick göra ett mål, sitt första för Luleå. :) Väldigt virrigt försvarsspel i tredje perioden. Det blev ju en väldigt bra start på tredje med mål, hade inte LHC gjort mål ganska omgående hade det kanske sett annorlunda ut resten av tredje perioden.
Kan man trixa borta några av rutorna?