Och 1-1 efter 3 perioder. Inte helt rättvist men skönt med i alla fall en poäng. Att hoppas på en till är väl att hoppas på för mycket.
Inlägg: 1201156
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bolivar: snacka om skitmatch
komma ut och skaik har 3 frilägen på under 3min.
då tänkte jag nästan gå hem.
Men eftersom han tog dem så var det ju 0-0 fortfarande.
komma ut och skaik har 3 frilägen på under 3min.
då tänkte jag nästan gå hem.
Men eftersom han tog dem så var det ju 0-0 fortfarande.